2013. február 10., vasárnap

Díj - harmadik felvonás

Megszaporodtak a fejezeteket megszakító bejegyzések, és ezért elnézést kérek minden kedves olvasómtól, akit ez netán irritálna:)
De megint kaptam egy díjat... ráadásul nem is akárkitől; hanem a számomra legfontosabb, legdrágább, leg-leg-legemtől, Viiitől, aki nemrég kezdett el egy blogot, amit nagyon ajánlok mindenkinek!!:)
Köszönöm, drága, tőled kapni egy ilyen díjat... megszépítette a napomat.


Na, és akkor most a "11-dolog-magamról" pontot átugrom, mert hadd legyek kicsit titokzatos felétek, drága olvasóim:)) Szóval, Sister 11 kérdésére válaszolok rögtön:


  1. Mikor születtél, és hol? - 1997.05.09., Szolnok
  2. Mi a hobbyd? - Írás. Tök mindegy, miről, csak hadd én találhassam ki.
  3. Mi/k a kedvenc filmjeid? - Egy hét Marylinnel(imádom a nőt), Van aki forrón szereti, Rémségek Cirkusza, Chicago, Burlusque, Csajok Monte Carlo-ban
  4. Kedvenc zenék? - Little Mix összes, de leginkább a Change Your life (személyes okokból), James Arthur-Impossible, Green Day American Idiot-CD, He Is We-All About Us ft. Owl City, Nickelback-Rockstar/Far away/Today wa Your last day/Photograph... És persze, One Direction mindenek felett!
  5. Fav énekes/énekesek/bandák?:)) 1D, Little Mix, Green Day, Nickelback, és azok a dalok, amik megérintenek vagy köthetem őket egy emlékhez, egy emberhez vagy egy érzéshez.
  6. Álom? - Kijutni Londonba Sis-szel!! Koncertekre járni, ott élni, minden hétvégén eljárkálni a London Eye-hoz... És találkozni a srácokkal. Amit viszont itthon akarok megvalósítani, az az, hogy elismerjenek íróként és foglalkozhassak a szenvedélyemmel!
  7. Mit szeretsz bennem? :) - Jézus, na ez baromi hosszú lesz... Szeretem benned, hogy mindig nevetsz, mert az engem is mosolyra késztet. Szeretem, hogy még nem is találkoztunk személyesen, de mégis úgy tekintesz rám, mint a testvéredre. Szeretem, hogy bármi is történjék velünk, tudom, hogy sosem hagynál magamra. Amikor padlón vagyok, azonnal felhúzol onnan, és élteted bennem a reményt, bármiről is legyen szó. Hogy miattad sosem vesztem el a hitemet, általad megtapasztaltam, hogy igenis VAN barátság első látásra! Szeretem, hogy te sosem adod fel, mert ez inspirál engem arra, hogy kövessem a példád, és ha megbotlok utamon, csak felálljak, és leporolva magamat, továbblépjek. Szeretem, hogy bármit elmondhatok neked őszintén, sosem vetnél meg semmiért, mert pontosan tudnád, hogy miért tettem azt, amit. Hogy kiállsz mellettem, hogy bebizonyítottad nekem, hogy vannak még tiszta lelkű emberek. Amivel viszont nem tudok megbékélni, az az, hogy ezt a sok mindent, amit tanítottál és megmutattál nekem, sehogy sem tudom viszonozni, és hangsúlyozni sem tudom eléggé, hogy mennyire, de mennyire sokat jelentesz nekem. És hogy mennyire fáj, hogy minden napomat úgy kell kezdenem,   hogy tudom; ma sem fogok veled találkozni, hogy legalább egyszer megölelhesselek. Mert abban az ölelésben minden benne lenne, amit mondani akarok, de a szavak nem elég kifejezőek arra a sok mindenre. De köszönöm, hogy mindezt megadtad nekem!
  8. Mi számodra a fontos a barátságban? - Minden, amit fönt olvastál, bár egy dolog kimaradt, amit mi - remélem - sosem fogunk átélni; egy barát NEM fordul el a másiktól szó nélkül, és játssza az eszét, hogy őt mennyire megbántották! Pláne, ha a másiknak fogalma nincs arról, hogy miért flegmult be ilyen hirtelen. Kommunikáció. Ehhez csak ennyit akarok hozzátenni.
  9. Hogyan lett szenvedélyed az írás? - Nyolcadik júniusában kezdtem el írni egy történetet. Akkor még nem gondoltam, hogy ennyire fogom élvezni, de idővel már napi rutinommá vált, hogy írok pár sort. És egyszer csak arra eszméltem rá, hogy ebben lelem a legnagyobb örömömet, amikor minden széthullni látszik körülöttem. Hát, így.:)
  10. Hol szeretnél élni később? - London. Hogy a London Eye-jal szemben egy luxuslakásban vagy a Temze egyik hídja alatt egy kartondobozban, nem érdekel. Csak London legyen.
  11. Ha kézhez kapnál egy hat számjegyű összeget érő hitelkártyát, mire költenéd? Kivel?hova mennél, ha mennél?? - Veled London, veszek egy házat, és ott élünk és ponty! Keresünk egy állást, a hitelkártya maradékát pedig beosztjuk vagy lekötjük kamatoztatni. Látod, én már mindenre gondolok!:))
Írni blogokat most nem fogok, mert számomra mindenki megkapta ezt a díjat - van, aki nem is egyszer.:) 

1 megjegyzés: